26 września 2012

Do założenia tego bloga przymierzałam się 2 lata i ciągle było jakieś ale, które odkładało moją decyzję. Podejrzewam, że tym głównym powodem było i jest brak zdolności technicznych (komputerowych :), a właśnie z tym między innym kojarzyło mi się prowadzenie bloga. Więc czemu w końcu zdecydowałam się go założyć i prowadzić ? Odpowiedzią jest Gruzja, a dokładnie mój roczny pobyt w tym cudnym kraju do którego właśnie powoli się przygotowuję i chęć opisania jak najwięcej wrażeń i przygód, które mnie tam mam nadzieję spotkają. Ale jest jeszcze jeden czynnik który we mnie rozbudzał chęć posiadania własnego kącika w którym mogła bym się dzielić nie tylko relacjami z wyjazdu, ale także przepisami i moimi "sukcesami" kulinarnymi, a jest nim gotowanie, które obok podróży jest moją największą pasją. Kocham gotować, piec, oglądam namiętnie programy kulinarne i czytam literaturę fachową ;) jednocześnie marząc że i ja kiedyś będę tak jak Anthony Bourdain jeździć po świecie bez rezerwacji :P

1 komentarz:

  1. Trzymam mocno kciuki za sukces tego bloga, i Twoją motywację do pisania częstych postów. Ja również jestem fanką gotowania i wszystkiego co z tym związane:)

    pozdrawiam!! Sylwia ( z liceum)

    OdpowiedzUsuń